FAQs

VvE Beheer vragen

  • 1. Wat doet een VvE-beheerder?

    Een VvE-beheerder is verantwoordelijk voor het dagelijkse beheer van de VvE. Dit omvat taken zoals het organiseren van vergaderingen, het innen van servicekosten, het uitvoeren van onderhouds- en reparatiewerkzaamheden, het opstellen van begrotingen en het bijhouden van financiële administratie.

  • 2. Waarom zouden wij beheer uit handen geven?

    De voornaamste reden is de financiële ontzorging. Daarbij ook conflictvermijding met de buren. Verder opereren we professioneel met behulp van een geavanceerd software systeem. We nemen u de zorgen uit handen en zorgen ervoor dat uw VvE optimaal functioneert.

  • 3. Hoe kan ik een geschil binnen de VvE oplossen?

    Geschillen binnen de VvE kunnen worden opgelost door middel van overleg tussen de betrokken partijen, bemiddeling door een neutrale derde partij, of in ernstigere gevallen, door juridische stappen zoals arbitrage of gerechtelijke procedures.

Technische vragen

  • 1. Welk software systeem gebruikt Florian?

    Wij maken gebruik van Convect. Een relatief jong systeem met diverse voordelen ten opzichte van de concurrenten.

  • 2. Hoe kan ik inloggen?

    Zorg ervoor dat u inloggegevens hebt. Zo niet, mail naar info@florian.nl met de vraag om inloggegevens te ontvangen, vermeld in de mail ook uw straatnaam en huisnummer. Zodra u de inloggegevens hebt, gaat u naar onze homepage. Klik hier.

  • 3. Hoe wijzig ik mijn wachtwoord, mailadres of anders?

    In dit geval is het beste om een mail te sturen naar info@florian.nl. Onze collega’s zullen uw aanvraag behandelen en bevestiging geven zodra het verwerkt is.

  • 4. Wat als ik ga verhuizen, worden mijn contactgegevens verwijderd?

    Bij verhuizingen zal de notaris verzoek om diverse gegevens indienen bij de beheerder. Uw contactgegevens worden 24 uur na de overdracht gearchiveerd in ons systeem.